Ansatte

Anita Stulen

Stilling: Daglig leder
til@sverstadbarnehage.no

Jeg har jobbet i barnehage i 17 år. Jeg er førskolelærer og har tatt en mastergrad i spesialpedagogikk. Jeg er veldig glad i samlingsstunder, turer, sang og musikk. Det å få gode relasjoner til hvert enkelt barn er viktigst for meg. Med gode relasjoner er alt mulig :-)

Laima Pargaliauskaite

laima.pargaliauskaite@gmail.com

Maria van Rijnbach

Stilling: Pedagogisk leder
mariavanrijnbach@hotmail.com

Solstua

Anita Stulen

Stilling: Daglig leder
til@sverstadbarnehage.no

Hilde Cecilie Stulen

Stilling: Avdelingsleder

Jeg startet i Sverstad barnehage i 2007. Utdannet barnevernspedagog og har videreutdanning i barnehagepedagogikk, småbarnspedagogikk og barns språkutvikling. Jeg er opptatt av et godt språkmiljø og humor i hverdagen. Liker godt samlingsstund, lesestunder og å være på tur i skogen.

Line Nguyen

line-94nguyen@outlook.com

Jeg er assistent og har jobbet i barnehage siden 2012 Jeg er opptatt av gode relasjoner med barna og er veldig glad i å leke og gi dem masse omsorg. Jeg koser meg masse på jobb og er spesielt glad i formingsaktiviteter og å være på tur med barna.

Åse Karin Harnes

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Jeg er 42 år, er gift, og har to barn. Jeg er fagarbeider og har jobbet i barnehagen i 12 år. Jeg er opptatt av å vise omsorg og gi barna trygghet. Jeg er glad i å være ute på tur og lage mat. Det er gøy å være i snekkergruppa

Stjerneskudda

Ane Wirgenes

Stilling: Avdelingsleder
ane_wirgenes88@hotmail.com

Jeg har jobbet i Sverstad barnehage siden 07. Er utdannet barnehagelærer. Er opptatt av å bygge opp et godt miljø hvor barn og ansatte trives. Bygge relasjoner, være i samtaler, leke, utforske, uteliv og humor -skaper trivsel !

Danielle Ellefsen

Stilling: Assistent

Jeg har jobbet i Sverstad barnehage siden -06. Jeg har bakgrunn fra Tegning/Form/Farge. Dette liker jeg å ta med meg i hverdagen med barna. Sammen skaper vi gode opplevelser, bygger relasjoner og utforsker.

Andre ansatte

Terje Nalum Pedersen

Stilling: Vaktmester

Barnehagens vaktmester og "handyman". Ingen problemer er for store :-)